En dammsugare pågrund av för lite fett?

Då har nästan hela denna veckan klarats av med. Inte klokt vad tiden går fort  man har roligt ( Med inslag av ironi).
   För alla er som vil anteckna, kan jag här med berätta:
  Längst inne i min garderob, under de sååå många par jeans jag har,  ligger en sak som jag längtar något otroligt efter.  Saken är söt, platt och otroligt god. Senast jag räknade var det fem stycken kvar., om inte någon snyltande lillebror eller sockersugen mamma har varit där och nallat ska de förbli fem tills jag kommer hem. 
  En annan nyhet, får man i sig för lite fett kan man få sämre minne. Detta var mammas teori om varför hon är så förbannat glömsk och virrig. För att reda bot på problemt köpte hon hem två feta baugetter var,  med smör, ost, salami och sallad på, igår.  Så underbart fräscha!
   - Jo, jag måste ju komma ihåg vad ni önskar er när vi ska julhandla på fredag. Annars Caroline kanske du får en dammsugare.. hahahaha.
  Var det någon mer än jag som missade det roliga i menigen?



                                                                         fett

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tar tillbaka tidigare kommentar, det lät vulgärt. men det går visst inte :p.

2006-12-07 @ 10:24:38
Postat av: jessica

hahaha. jo men ganska roligt, men är inte en dammsugare precis vad du alltid önskat dej?
ännu mer intressant, vad håller du gömt längst inne i garderoben? :O

2006-12-07 @ 11:01:19
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: The Ax

Jag tyckte det var roligt :P..och som jessica säger vad har du i garderoben?? nått jag kan sno på fredag? :D

2006-12-07 @ 11:40:31
Postat av: Caroline

hemligt :)

2006-12-07 @ 13:29:19
Postat av: Felice

men Caroline? Varför ligger du och slickar asfalt? ;)

2006-12-07 @ 18:53:21
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: supersnällasilversara

jag undrar vad du har längst in i garderoben precis som i det första inlägget jag skrev:O

2006-12-09 @ 01:03:46
Postat av: Caroline

Noblesse, nu mera helt slut. Även kartongen har tuggmärken

2006-12-11 @ 12:15:45
URL: http://www.enfetblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0