Godnatt

Ytterligare ett spinningpass som gått till historian.
  Efter svetthavet har jag suttit hela kvällen och listat ut gympa-vanliga-hopp-spring-och-situps-låtar till mitt och Fias kommande gympa-pass, tyvärr med dålig framgång.
   Även lagt in låtar på min Mp3 och fixat en cd som ska värma min kalla skivsamling.
Så, snart ska jag bege mig mot rummet med min bärbara musikanläggning i öronen och den nya Vecko Revyn i handen. 

Jag väntar fortfarande på förfestbilderna från Jessica, men antagligen står hon och steker cheeseburgare en kväll som denna.

Så, då återstår det väl bara för mig att säga godnatt.
  - Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Felice

Jag tänkte ta itu med det ikväll jag med. Måste bli succé! =) Snackar du med någon om presentkort-tävlingen? Hörs snart. Tja!

2006-12-29 @ 19:53:39
URL: http://anderssonfelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0