Jul(i)


sommartomte?
Julstädat, jupyntat, julmusik och tillagad julmat. Juljuljuljuljul... 
    Partybromsare som jag är hade jag nog helst sett att det stog Juli Juli Juli, men det är inte något jag skulle gå ut med offentligt. Speciellt inte på en blogg där personer i min närhet kan ta del av det.  
   Mitt citron-ingefära te (som jag starkt kan rekomendera) har svalnat i min röda jul(i)mugg, håret är dammigt och stripigt av allt skrubbande. Duschen väntar.
  Till sist vill jag bara avsluta med ett klockrent citat av min kära far som släpptes för ca 5min.
   - Man blir bara dummare och dummare ju gamlare man blir.
I detta fallet stämmer det ju perfekt!


Kommentarer
Postat av: MAkkEmannenIMO

chilla med att tänka på juli i december, orka bli deppad typ :)

2006-12-20 @ 21:29:15
Postat av: Per

Ja, ganska korkat att säga gamlare än äldre!

2006-12-20 @ 21:30:24
Postat av: Caroline

det säger du:)?

2006-12-21 @ 14:51:09
URL: http://www.enfetblogg.blogg.se
Postat av: Renemagnhild

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2008-09-24 @ 11:43:56
URL: http://renemagnhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0