Toppvinst på ett sätt :)

Damtidamtidamtidam.. Jul jul jullov!
  Julfirande i Assbergsalen kunde utföras med hjälp av en hysterisk Pippi Långstrump och söta små hustomtar vars uppgift var att öppna utmarkerade luckor i ett pepperkakshus av papp. Fyndigt?
  Det bjöds även på julrock och skönsång innan eleverna med stormkliv utrymde den (kalla) salen.
    I satiliten fick man ljumen julmust och söta små pepparkakor utplacerade på långa brickor. Jag tog ett äpple.
   Mina Jeopardy-kunskaper han aldrig prövas i sal 137, med andan i halsen flåsade jag mig ut till bussen och drog till Borås med min kompanjon Ulf istället. Undra om Magnus Härenstam saknade mig?
  I Borås inhandlades diverse ting, bland annat en svart klänning till Juldagen. Shoppingen avslutades med buffé på Thai Silk, mättsamt!
  Nu sitter jag här med uppknäppta byxor, fortfarande extremt mätt.
Om någon har  papper och penna till hands kan det antecknas att jag vann 40kr på två tialotter. Det mest otroliga är på VILKET SÄTT jag gjorde det!


trisslott

Kommentarer
Postat av: the lord

vadå 40? du ahr ju bara vunnit 20!:P moha

2006-12-21 @ 19:41:41
Postat av: Per

Hon säger två tialotter, kanske är det så att hon bara visar bilden på en? På tal om vinster så fick jag idag reda på att min systers gudföräldrar vann en resa till Vietnamn på Bingolotto.

2006-12-21 @ 20:10:06
URL: http://piecetoworship.blogg.se
Postat av: Carro

Jag vann 20 på den andra också, men inte på ett så snyggt sätt

2006-12-22 @ 20:41:42
Postat av: Jimmyhelena

Very nice site. Will sure visit again.

2009-10-15 @ 09:21:12
URL: http://jimmyhelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0