Bara man är snäll

Idag har vårt lilla gäng insett de negativa konsikvenserna av tre års okoncentration gällande skolarbetet.
  Idag fick Lollo den otroligt uppiggande idén att räkna ut vårat slutbetyg. Med facit i hand känns det kanske stressande. Vi försökte lugna varandra med värmande ord som:
- Det löser sig
- Bara man är målinriktad
- Bara man är snäll
- Det finns ju komvux
- Börjar vi fjäska för nu kanske det funkar?
  Ingen av meningarna hade någon större inverkan på vårt humör, som, från att ha varit på topp nu ligger nere på minus trehundrafemtioelvatusenmiljoner.
Men vi kom i alla fall fram till att Påsklovet ska, och förbli, en studvecka.
 - Projektarbete
 - Matte
 -Filosofiprov
 -Geografi
 - Svenskainlämning/prov/bokredovisning
Har jag glömt något? 
  Just det, sa jag det, på påsklovet planeras även en resa till Danmark, utgång i Varberg, en massa jobb och många timmars sömn.
Är det någon mer än jag som inte får ihop den ekvationen? 



Kommentarer
Postat av: sara

nooo, det går inte, därför ska jag bosätta mig hos nån trevlig dansk, gärna muslim så jag slipper plugga vidare och bara behöver tänka på att föda barn och laga mat! (inga fördomar här inte)

2007-04-04 @ 12:36:00
Postat av: sara

nooo, det går inte, därför ska jag bosätta mig hos nån trevlig dansk, gärna muslim så jag slipper plugga vidare och bara behöver tänka på att föda barn och laga mat! (inga fördomar här inte)

2007-04-04 @ 12:36:04
Postat av: Lolo

Menar du typ som den negern på bussen? Han ville ju gärna träffa mina tjejkompisar iaf, o de fick gärna vara blonda. han pratade om hur söta barn negrer och blonda fick :D hähä. Go for it!

2007-04-04 @ 13:07:29
URL: http://loliisa.blogg.se
Postat av: Erlandmagnhild

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-03-03 @ 11:26:31
URL: http://erlandmagnhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0