Caroline, du är dum i huvudet!

Läs inte detta om du är nedstämd, lider av vårdepression eller hjärtsvikt.
Känsliga läsare varnas för extrem tristess med inslag av grovt vukabulär.
  Men idag har jag suttit hela j*vla dagen med mitt f*rbannade projektarbete. Jag har läst och läst och läst och läst, sen har jag skrivt och skrivt. Men endast lyckats knappra ihop fem stycken ynka sidor med radmarginal 1,5. 
  Min plan var att följa med tll Danmark imorgon. Äta pölse och shoppa på Ströget
Men min primitiva hjärna pallade inte trycket och intalade mig en massa sk*t. En massa sk*t!
 - Tänk på projektarbetet
 - Tänk på matteprovet
 - Tänk på de kommande Göteborgsvarvet, alkohol bryter ner kroppen, dessutom måste du ta den "långa rundan" innan det är försent. Du vet väl att den sista veckan ska man bara vila, inte göra någonting alls.. ahhhhhhhhhhhhh
- Tänk på Stockholmsresan, på balklänningen, på balbiljetten? Pengar växer inte på träd
AHHHHHHHHHHHH
 Om ni fortafarande lever, gråt en skvätt för min skull.
Nu ska jag trycka upp Usa.doc igen och inta position för ett X antal timmars skrivande, TILL.!
 (om jag hinner ska jag ut i löparspåret och springa av mig min frustation, men troligtvis kommer Bush hålla mig sysselsatt till midnatt, FUCK!)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Du är inte ensam skall du veta! Men du, säg till när vi ska matcha balkläder;P

2007-04-13 @ 22:14:15
Postat av: Abdullahelida

Keep safe. Look out for one another.

2009-07-09 @ 11:43:35
URL: http://abdullahelida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0