En asfet Pizza med 1,5l Cola och 2kg lösgodis till efterrätt

Ytterligare ett gympapass avklarat. Ensam, utan Fia och med mjölksyreben liknande överkokt spaghetti sen Jonnas tuffa spinningpass igår.. nu sitter jag här, lökig och allmänt stinkande, det känns rätt gött faktiskt!
  Jag och Jessica fick tummen ur och gjorde klart geografin i tid, samt att jag skrev klart min 11 sid långa avhandling om USA och massförstörelsevapen i Irak idag, puh! Trots att projektarbetet inte är klart på låååånga vägar och att svenska, matten och allt det andra fortfarande ligger och tickar  känns det idag väldigt bra!
  Nog pratat om tråkiga saker.
En riktigt bra låt just nu: Timbaland - Apologize (feat one republic)
En riktigt go röst att springa till har: Maria Mena
En rikigt fräsch macka att äta efter träningen: Keso med massa avokado
En sak jag är riktigt riktigt sugen på just nu: En asfet Pizza med 1,5l cola och 2kg lösgodis till efterrätt.
(Sa jag att jag köpt en ny bikini?)
Mitt mål med denna veckan: Göra klart projektet, springa 2mil samt att inhandla en massa kläder i Göterborg (jag chansar på att EN av TRE avklaras)

image129

Kommentarer
Postat av: Per

Sluta vara så hurtig, du sänker min självkänsla och ger mig dåligt samvete. :(

2007-04-19 @ 14:42:56
Postat av: marie

Min macka! :D jag visste väl att du skulle ta efter mig även här;)

2007-04-19 @ 18:58:40
Postat av: Anonym

Ja Marie, DIN macka :)

2007-04-19 @ 20:08:57
Postat av: Arntalbertine

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-04-20 @ 13:33:40
URL: http://arntalbertine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0