Keybar - där ALLT händer

Jag, Jessica, Emelie,Sara och het-Emma slog våra påsar ihop och begav oss till Göterborg igår. Vi hade följande alternativ:
Kinna, Harrys - BLANKT NEJ!
Borås, Ladies night på Harrys - Jag var hyfsat sugen, men de övriga suckade djupt och började prata om (inga fördomar alls) brats och dryga markbor.
Varberg, Oscars - Sträng gräns 21. Inte ens mitt trevliga fjäsksamtal om att Oscars är det bästa stället bla bla bla funkade.
  Så, som ni räknat ut, och som jag redan avslöjat, drog vi till Götet.
Stämmningen i bussen var på topp, trots alla äckliga kamerabilder med Jessicas (förlåt) otroligt hemska cp kamera! Väl framme var första anhalten toaletten. Men vissa, nämner inga namn, kände inte för trängande urinångor och valde uträtta sina behov ute i det fria. Men eftersom vårt gäng också består av en del klokhet fick vi tillslut stoppat den lilla friheten, polisens onda blickar bådade inte gott.
  Vi hamnade på ett ställe, Keybar, tillslut. Efter ett tappert försök på Nivå, ålder 27.
Keybar bestod av 99,9% människor med inställningen "pappa betalar", men eftersom vi, fördomsfria (hrm) flickor var sugna, stannade vi kvar och dansade, ibland lite för mycket och för nära med känningar, men jag vet, det var omtyckt, hos alla parter. haha
  Vi avslutade på kvällen på ett mycket förbjudet ställe, Mc Donalds. Till Emmas stora förtvivlan var ostsåsen slut, kassören såg Emmas vattninga ögon och sa med en tröstande röst
 - Du kan få en överaskning istället.
Jag var bergis på att hon skulle få en happy meal - leksak, men till min stora besvikelse fick hon 6st andra såser.
Bussresan hem pep väldigt mycket, pipandet handlade om diverse bokstäver, vi kom även fram till att vår framtid skulle innefatta dansgolvets händelser. (ni som inte var med denna magiska afton har inte en suck om vad jag pratar om). Efter pipandet somnade vi som två lodisar på en parkbänk.
En mycket lyckad afton!

Läs mer om kvällens bravader på,  Het-Emma.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klockren beskrivning :P men tack vare kassören (kanska snygg) så har jag nu en ny favoritsås :P

2007-04-01 @ 16:45:20
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se
Postat av: Caroline

Du hade haft en ny leksak om jag fått min vilja igenom =)

2007-04-01 @ 16:47:33
URL: http://www.enfetblogg.blogg.se
Postat av: den kloke

ja alla som inte var med lär bli grymt avundsjuka efter denna beskrivning :P vilken blev den nya favoritsåsen hos lesbianerna?

2007-04-02 @ 10:13:12
URL: http://jessicapersika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0