Njuter, hur gör man då!?

Då ska den otroligt tråkiga Caroline Wallin göra sin stämma hörd i ytterligare ett helt ointressant blogginlägg.
  Igår, under min genomsyrande pluggdag klottrade jag ner ett inlägg i frustation innehållandes en massa otroligt stora uppgifter.
Säga vad man vill om Caroline, men hon håller oftast vad hon lovar, även om det sker under viss protest.
Hon jobbade 8 timmar, hon sparng 1.1 mil, hon fortsatte med boken "Krigsplan Irak" och hon körde sin mamma till en tavelutställning. Nu kan man ju undra när Caroline tänker ha roligt nästa gång?
 - IMORGON!

Dagens citat:
  Jag och mamma åkte halvdöda hem ifrån fabriksjobbet. Båda var extremt trötta och visste att en seg löparrunda låg framför oss. När vi nästan hade kommit ända fram till det ljusblåa huset möter vi en dam med gångstavar. Jag säger med en liten tyken röst:
 - Haha det där gick inte fort
Mamma hade direkt svar på tal:
 - Hon kanske bara är ute och njuter. 
Vi båda i kör:
- Njuter, hur gör man då!? 

  Kan denna konversation på något sätt påpeka att denna veckan varit ganska jobbig?
Snart Stockholm, Valborg, student och bal... =)

Kommentarer
Postat av: sara

grav vuxenhumor carro:P

2007-04-14 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0