Prisad vare du Våtdräkt

I väntant stunder ( Ja, vi väntar på Sara Bergquist som ligger 100 spänn back på sin sena ankomst, hittills!). Idag är det dagen med stort IG, projektarbetet ska in.
  Jag lovar och svär, från och med idag ska jag inte säga ett ord om det där förbannade arbetet till!
Öppnade nya Vecko Revyn igår med bikinispecial, jag kunde konstatera med förskräckelse att min päronformade kropp endast blev smickrande i omönstrade modeller. Jag som inhandlat en prickig, randig och en blommig. Antar att våtdräkt blir ett starkt alternativ.
   Nä, men om Sara kunde pallra sig in snarast möjligt innan skulden övergår till tre nollor.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tycker att vi päron ska satsa på TVÄRRANDIGT. Bara för att ;)

2007-04-22 @ 00:42:47
URL: http://sarahcharlotte.blogg.se
Postat av: Caroline

rätt Charlotte! Men du är mindre päron än mig, jävla banan

2007-04-22 @ 11:12:45
URL: http://www.enfetblogg.blogg.se
Postat av: Charlotte

Banan är mitt sommarmål, just nu: ett fett päron.

2007-04-22 @ 18:25:23
URL: http://sarahcharlotte.blogg.se
Postat av: Carro

jag liknar en förvuxen pumpa

2007-05-06 @ 16:32:17
Postat av: Schtek

Egentligen är ju jag helt fel individ att kommentera detta inlägg. Vad vet egentligen en missupffattad grabb i 20-års åldern(vuxenklassad) om bikinis och mönster dylikt. Inte särskilt mycket. Dock intresseant att ni jämför era kroppar med olika frukter. Vilken frukt är egentligen den ideala? Eller är det en fördömmande fråga? Även om jag tänker länge har jag svårt att jämföra min kropp med en frukt. Å andra sidan tillhör jag inte den skara som är i behov av att köpa Bikini när det vankas beach. Jag tror jag är glad för det.

2007-05-07 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0