Skitsnygg bäbis

Japp, då var påslovet och den soliga helgen över. 
  Det var med en viss förtvivlan jag läste Sara och Emmas bloggar. Enligt dom hade de varit en extremt lyckad resa. Just nu har man en svag ångerkänsla av att man stannade hemma.  Just nu känner man sig extremt tråkig och torr. Vad va de för jävla argument egentligen! Men samtidigt har man ju pengar kvar och en mindre sliten lever.
  Men jag lovar och svär, efter Projektarbetet ska jag bli lite rolig igen. Och efter Göteborgsvarvet ska jag bli mycket rolig igen. 
  Lördagskvällen tillbringades i Varberg, med en otroligt seg grill och massa massa ?marshmallows? Det var Jag, Elin på Ringvägen, Peter Pan och Per. Efter en lyckad måltid bestående av kyckling och sallad (för två) skulle vi "göra stan". Ganska dött skulle jag vilja påstå. Men jag och Elin fick i alla fall en skymt av Oscars nattliv. Vi fjäskade för vakten om att olyckan var nära. Han såg våra hundögon och släppte in oss. Väl inne möttes vi av dyngade "föräldrar". Vi beslöt oss för hemfärd.
  Idag har Anna Maria Engelbrektsson (Wallin är snyggare), döpts i Hyssna kyrka. En MASSA smörgåstårta och lullande. Men de bästa av allt, Gräddtårta med Jordgubbar!
  Efter kalaset väntade en uppsvälld mage och en tickande projektsarbetsklocka, jag valde en löparrunda!


Haha, ja bilderna talar ju för sig själva, eller inte

image131image132image133image134
image135

Kommentarer
Postat av: jessica

men caroline du verkar ju inte ha haft det så tokigt du heller! dessutom kan jag lova att vi kommer besöka köpenhamn ännu en gång. :) får väl också erkänna att jag förmodligen ännu en gång varit sämst av oss fyra, och bidragit absolut minst till projektarbetet. ska arbeta mig upp ytterligare ikväll!

2007-04-15 @ 21:19:14
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: marie

carro sluta spring så sjukt ofta! jag får ångest! hurtbulle.

2007-04-17 @ 18:35:01
Postat av: Letterfromusa

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-10-21 @ 07:52:29
URL: http://letterfromusa.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0