Upplevt.se

Ej taget från tjuvlyssnat.se, utan upplevts i verkligheten av personen bakom enfetblogg.blogg.se

Jag och mamma sitter på bussen påväg hem från Göteborg. När den snälla busschauffören anlänt Kinna stiger två unga tjejer på. De båda pratar flytande svenska, dock med en stark bryting.  
Den ena tjejen säger till busshauffören, (med en argsint och tyken röst):
- Öh, går de någon mer buss till Göteborg ikväll?
Busschauffören: Nä, jag tror faktiskt inte det
Tjejen: Va? Skojar du? Inte en enda bussjävel?
Busschauffören, (med en liten irriterad röst): Nej jag tror inte det, kolla busstidstabellen då.
Tjejen: Meh, tro fan att det måste gå någon mer buss?
Busschauffören: Kolla upp det själv, tabellen ligger här frame. 
Tjejen: Ah fucking jävla bondeland man har kommit till, fan.

Bondeland i Örby? Jag förstår inte alls....

En livlig diskussion vid familjen Wallins matbord om det såå intressanta ämnet mobiler.
Johan, min överskattade lillebror säger med en hånande röst till mamma:
 - Du har ingen Walkman på din mobil
Mamma: Har inte jag? Jag har ju med den jämt när jag springer?
Alla i familjen skrattar högt, utom Mamma.



Kommentarer
Postat av: Syedaurora

Really great site man!!

2009-07-29 @ 13:57:19
URL: http://syedaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0