1988-08-05

Vill bara varna alla fotoexpertiser att min mobilkamera är allt annat än just bra. Men antar att några suddiga, oklara ganska trista bilder är bättre än inga bilder alls? Så, idag, efter ett åk i den väääldigt opistade backen har jag tagit mitt förnuft till fånga och beslutat mig för en uppdatering. En hysat kort sådan.

Mitt första jobb som burgareförsäljare med utsikt över barnbacken. Jo, solen sken, korven smakade bra och norrmännen log. För övrigt, läsk på norska är Brus.




Antar att suget efter ytterligare en suddig bild är enormt? Bilden är tagen från Åre Station. Nattåkningen är i fullgång och Olympiabacken lyser upp hela byn. Ett starkt ljus, likt ängeln Gabriels uppenbarelse i Nasaret vid förtäljningen av Marias havande (utan sex)..öhh.



I torsdags invaderade hela Staff-gänget lägenheten och vi hade en lite miniförfest. Hela kvällen var föresten väldigt mini. Maries rumskompis, en trevlig och blond tjej träffade jag då för första gången i mitt liv. Vi satt och diskuterade tatueringar (du hörde mamma). Jag är lite småsugen. Hon visade upp några inbrända figurer på olika delar av kroppen. "Jag har också tatuerat in mitt personnumer på nedre delen av foten" Hon drog upp byxorna och vad ser jag? 1988-08-05!! Samma som mitt, hur stor är chansen från en skala ett till tio? Världen är bra liten va?


Kommentarer
Postat av: mamma

du skulle bara våga

2007-12-17 @ 07:26:20
Postat av: Axie Paxie

Har hört att det kommer komma en ny sorts tatueringsmetod som man ska kunna ta bort när man vill....kanske testa det först? :P

2007-12-17 @ 18:54:34
Postat av: Carro

sicken partybromsare!

2007-12-17 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0