Julafton


Proppmätt..! Jag förstår inte varför man utsätter sin bleka kropp för denna matmartyr en gång om året? Visst, under måltiden är njutningen på max, men efteråt? Tjena Lena! De sönderkokade nudlarna efter jobbet lockar mer än julskinka just nu.. Förmodligen tror min familj med släkt att jag fryser ihjäl där uppe i Åre. Fick två par vantar, en mössa, en fleecejacka och pengar till en ny jacka. Hur som helt är jag stennöjd med min Julafton. Imorgon bär det tillbaka till Åre igen.
Fixade precis klart Värdskapskursen (Värdinnakursen även kallad av proffset). Samanfattningsvis: Usch vad jag ogillar Hans Fahlens hesa stämma. Kursen går ut på att bli en så bra värd som möjligt i Åre. Hur man ska bemöta gäster, förklara vägen, rekomendera backar osv. Jag rekomenadear varm oboy med grädde på Rajtan. Nu ska jag återgå till bekantskapen i den bruna skinnsoffan.. God Jul alla bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0