Pärlor i pannan

Ojoj vad seriöst det blev helt plötsligt. 
  Från det degiga lovet till en friskusmåndag.
Jag och "sommarbris"  bestämde oss för att ta tag i vårt matteproblem. Detta resulterade att vi igår simmade 40 längder på kaskad, varav 20 med simfötter.
 Simmningen avs

Pärlor

lutades med bastu och solarie. Men den är inte slut här! 
Efter passet tog vi våra blöta påsar och gick till Matteverkstaden. Från klockan
18:00-21:30 satt vi med våra miniräknare och hjärngnuggagade. Men den är inte slut här! 
När vi entrade Bergquist lagade vi kyckling och fortsatte vårt plugg.
Halv tre kom vi i kojs. Men det är inte slut här!
  Idag åkte vi till skolan 50 min innan aktuell lektion bara för att vå fåra diagnoser rättade.
Sedan avslutade vi det hela med två timmar matteverkstad, igen!
Kvällen som återerstår består av dervata, fattigdomen i världen och konsten att vara snäll. 
Jag kan inte låta bli, jag bara måste, förlåt: MILKY!
Fia är sjuk så gympan ska ledas av endast mig, Caroline Wallin imorgon. Pärlorna ska rinna!
 

Kommentarer
Postat av: En som ej kan gympa :(

Hoppas gympan går bra imorrn! :) puss

2007-02-20 @ 17:59:26
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Halsfluss
Postat av: Charlotte

Oj. Hjälp. Ambitiöst.. Säkert att det var du? ;)

2007-02-20 @ 20:02:25
Postat av: Carro

Charlotte jag är skötsam!

2007-02-20 @ 20:50:22
Postat av: "sommarbris"

kändes riktigt bra för en gångs skull, men vi borde ta vara på de andra 364 dagarna med lite oftare:O

2007-02-20 @ 23:16:46
Postat av: Andreas

Duktigt Carro...=)

2007-02-21 @ 12:59:24
Postat av: Maggan

Oj vad tänkter du bli mattesnille eller? Ta det lugnt på gympan imorgon så går allt galant.
Kram Maggan

2007-02-21 @ 22:13:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/329
Postat av: Charlotte

Ja, lika skötsam som i lördags antar jag? Nej, hjälp ska sluta med detta nu, det var ju längesen! (men jag kommer fortfarande skratta när jag ser dig)

2007-02-21 @ 22:31:00
URL: http://sarahcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0