Antecknar du?

Trots det otroligt deppiga inlägget igår är allt idag mycket bättre.
Visst, personen som sätter sig själv på pedistal har ej ändrat sin ställning i samhället, tvärt om!
Men det tråkiga beskedet har plötsligt, likt en tung sten från Saturnus landat och gett mig hopp om framtiden.  Visst, allting har flyttats fram, men vem vet, det kanske var Stigens destination?
 -Sluta skriv så fjolliga inlägg Caroline Wallin!
-Ok

Idag har jag haft körlektion. Efter det gick jag till Kaskad och simmade tusen meter. Bastun värmde skönt efter passet. Matsalen serverade god fisk, jag föjde med  Elin hem, vi åt pasta och mackor, vi pratade om den underbara skolan Mark Gymnasium, ikväll ska jag på spinnig. Hej då

Kul?

Kommentarer
Postat av: marie

carro! vad av det jag sa! ännu ett inlägg där läsarna känner sig otroligt lata och oduktiga:P

2007-01-30 @ 19:16:57
Postat av: Anonym

tjena carro:) skaffat sånhär jäkla blogg bröte nu oxå, haha...
E du en fena på o fixa till designen? tänkte lägga upp typ bild längst upp på sidan men vet inte hur man gör riktigt, haha..några tips;)?

2007-01-31 @ 20:10:53
URL: http://alxjohansson.webblogg.se/
Postat av: alx

nja, det ser väl mer lodigt ut på min skulle ja vilja påstå!
får jag inte till de snygg framigenom så lägger ja ner det här för det känns bara meningslöst om det ska se ut som kom o hjälp mig, haha!
så med andra ord vill jag ha sagt att du gärna får hjälpa till;) haha

2007-01-31 @ 21:43:31
Postat av: Lulu

Du är så duktig
Min idol, o jag avundas dig :)
Önskar att jag också orkade spinna, ist har jag ätit en hel godispåse, sovit, tittat på film och fått massage. HAHA.

2007-01-31 @ 23:09:31
URL: http://luiisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0