Årskrönika


Årskrönika


Nej, Felice, jag härmar inte dig. Även om det kan verka extremt misstänkt. Men en årskrönika har legat  och lurat bland mina lurviga hjärnceller ett bra tag. 
Ska snabbt samanfatta året som gått.

Årets kommentar: "Man blir bara dummare och dummare ju gamlare man blir" - Leif
Årets resa: Står emellan Holland och Bulgarien, svårt. Men solen slår trots allt, allt!
Årets låt: Gnarls Barkley - Crazy
Årets plagg: Svensås-designade plagg.
Årets händelse: Födelsedagen den 5 augusti, då 18år hyllades!
Årets skandal: Mitt otroligt cpiga knä som ballade ur och förstörde min fotbollskarriär
Årets nykomling:  De svettiga spinningpassen på Holsljunga-läktaren.
Årets vinst: Elfsborg tog hem SM-guldet, min skrapvilliga tialott
Årets partybromsare: Gu
Årets nyhet: Gympaledare med Fia, varje onsdag i Överlidas idrottshall.
Årets baby: Morris
Årets brunett: Elin Johansson



Kommentarer
Postat av: Felice

Very nice bird bajs ;) När bestämmer vi träff angående nya passet?

2007-01-01 @ 22:46:43
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: carro

Snart!!!

2007-01-02 @ 12:24:50
Postat av: Charlotte

Ursäkta mig, blev ELIN årets brunett?? Jag känner mig djupt sårad carro, vet inte om jag kan förlåta dig nu.

2007-01-05 @ 00:46:35
Postat av: Anonym

Charlotte, dig sätter man inte in under en katogori, du talar ju för dig själv =D

2007-01-05 @ 09:27:55
Postat av: Charlotte

Jag är fortfarande brunett, så jag väljer att inte fatta och tar det som en komplimang ;)

2007-01-07 @ 02:11:34
Postat av: Carro

Trög!

2007-01-07 @ 19:13:20
Postat av: Kung Elin

Man tackar =D Som sagt nu har din blogg fått en riktig mening ;) (mycket därför det inte blev du Charlotte) mohahha

2007-01-08 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0