Köpt nytt matkort

Stort grattis! Du hade blivit godkänd med god marginal om detta varit Vägverkets prov.
(www.korkort.com/distanstest)

  Ett ljus i det regniga vinter (höst?) mörkret.
Nu ska jag trycka på off och byta om till mina slimmade gymnastikbyxor och styra färden mot Överlidahallen. Efteråt ska mitt hasselnötshår få sig en rejäl omgång i bastun i from av Lee Staffords hårinpackning.
   Imorgon väntar svenskaprov med Gunvor VG++, underbara lärare! (MILKY!)
 
Dagens ljus:
*köpt ett nytt matkort
*köpte ett nytt matkort
*köpt ett nytt matkort
*Hört om Gunborgs Usa-resa
*Gått på alla lektioner
*En dag närmare fredag



Kommentarer
Postat av: OttO

Jag är övertygad om att du klarar provet, och att du brädar mig också ;)!

2007-01-11 @ 11:45:48
URL: http://luiisa.blogg.se
Postat av: Charlotte

Men carro, vg++ känns ju så mkt bättre än mvg-? Speciellt på betygpappret i slutet av läsåret..ehm.

2007-01-11 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0