Ser jag ut som en estländare?

Dåligt med bloggandet på ett tag. Jag skyller allt på Telia som äntligen
fått tummen ur och lagat vår telefon och BREDBAND.
  Igår befann jag med på halkbanan i Göteborg och genomförde den obligatoriska halkkörningen. 
Jag delade bil med en kille som tyckte jag pratade bonnigt, hygglo! Inte nog med det, han frågade om jag var Svensk.  Jag svarade med en liten förbluffad röst, ja.  Han skrattade då elakt och tyckte att jag såg ut som en estländare. 
   Själv var han en arbetslös bananmilkshakeälskande kille från Irak som hela tien påpekade hur gott det skulle vara med Mc Donalds. 
  Idag är det fredag, min lediga dag. Men jag har vart allt annat än ledig. Pappa hotade med indragen veckopeng om jag inte tog ut dammsugaren på en promenad. Mamma predikade hur stor hennes "måste göra lista" var och att hon absolut var tvungen att göra ALLT idag. Fick man dåligt samvete?
  Klockan 4 bär det iväg på ett svettigt spinningpass för att inviga helgen, därefter blir det Tacosbuffé på Överlida Hotell.

Kommentarer
Postat av: Andy

Go Bush!

2007-01-26 @ 14:20:31
Postat av: supersnällasilversara

synd att vi skippade iden om estland i projektarbetet haha, det hade ju vart en ypperlig chans för dig att söka dina rötter:P

2007-01-26 @ 14:23:36
Postat av: jessicapersika

får du veckopeng? :O det får inte jag!

2007-01-27 @ 13:54:48
URL: http://jessicapersika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0