(tomt)

Den här dagen har varit allt annat än bra.
  Ibland så undrar man hur vissa personer fungerar. Att hela tiden leta fel, hitta något att klaga på att ständigt gnälla på hur/var/när man gör saker och ting, hur orkar man?
  Man gör som man blir tillsagd, men alltid är det något som inte stämmer överens med persones kriterier.
 Att ständigt tassa omkring på tå för att undvika peronens påhopp bidrar till de klena nervvark jag består av just nu.
Att dessutom få världens tråkigaste besked gjorde inte dagen bättre.
Allt blev för mycket och jag valde att lätta mitt hjärta för en person jag litade på, vilket var mycket dumt.
  Åh vad jag längtar bort här ifrån!

Kommentarer
Postat av: Den coole

Imorgon ska kommer Marie att pigga upp dig. VI kan väl göra nåt revolutionerande i helgen!

2007-01-29 @ 19:48:18
Postat av: Lulu

Vad är´det som har hänt :(???
För övrigt så åkte vi till robin igår :p.

2007-01-30 @ 12:27:32
URL: http://luiisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0