Vi har vår i luften, var har ni er?

Med solens strålar vaknade mitt vårlängtande till liv. Trots att termometern visar minusgrader och nattfrosten forfarande klär gräsmattan, så har nedräkningen börjat. 
Nedräkningen till
 påsk, tåstring, kjolar,  shorts                                                                                                                                                                                 linnen, solbränna,                                                 
 grönt, vårjacka och student!!
För att stilla min hunger impulshandlade jag en bikini på H&M.                     
Bra gjort Caroline!

H&M

Kommentarer
Postat av: Felice

Haha, Carro, inte visste jag att du var så fantasilös, eller så är det helt enkelt jag som är en sådan inspirationskälla till bra blogginlägg? ;) Mohahha... Snygga inköp förresten! Själv ägnar jag kvällstimmarna åt musikletningo ch det är SVÅRT! Uscha... Får se vad v ifår fram imorn.

2007-01-03 @ 20:22:54
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: jessica

mycket vacker, jag vill med hitta en fin bikini! jag fick också extrem vår- och sommarlängtan igår, och insåg att så himla långt kvar är det inte. :P tycker det är dags att införa studentnedräkning på bloggorna, jag börjar idag! :D

2007-01-05 @ 13:08:03
URL: http://jessicapersika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0