Hissa och Dissa

Idag ska jag försöka ge mig på en Hissa och Dissa a lá Rix Fm.
Tog ett tag innan jag kom på exakt VAD som skulle få äran att bli hyllad på min blogg. Men Felice kom med det absolut klockrenaste på länge, no doubt! Dessvärre var det ingen Einsteinblixtnedslagstanke som kom på VAD som skulle dissas.

Hissa: En önskan till gud från gästboken i Hällekis kyrka
som ligger en bit utanför Lidköping. Nej, det är inte jag som diktat.
Men ack så klockrent!
(för alla er med dålig syn kommer här ett förtydligande: Snälla gud ge mig
sportbil och en rik pojkvän :) Amen Carro)


Dissa: De underbara gamlingarna som shopparlös på wästgötas postorder.
Sedan kommer på: aha, jag vill inte alls behålla alla de tio par byxorna i samma
färg och som då väljer att skicka tillbaka dom i inbrottssäkra förpackningar som är totalt
fucking helt jävla omöjliga att få upp!
Exempel följer:


Kommentarer
Postat av: Sigveronja

Informative website! Thanks!

2009-08-13 @ 09:38:43
URL: http://sigveronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0