För jag har tagit studenten

Otroligt dåligt med bloggandet på sistonde. Ber så mycket om ursäkt till alla mina tusentals läsare. Men studentfirandet prioriterades högre! Vilkat kalas! Har nog aldrig, i hela mitt liv haft så kul, så länge, konstant, hela tiden. Lite sorgset att 12 års studerande är över, men samtidigt helt jävla undebart! Hade gärna bidragit min fattiga blogg med bilder från studenten, men skulle aldrig, under några omständigheter få för mig att lägga upp de hemska bilderna fotograf Leif har taigt. Så ni får föreställa er ungdomar i vit utstyrsel med mössor på. 
  På måndag börjar jobbet. Jag har planerat att köpa en bärbar dator när mitt konto fyllts på lite. Har fått inspiration av Sex and the City som vi sträckkollade på hela torsdagen. Tack Fia!
  Ikväll ska mina ömma fötter få vila ut. Inget dansande i högklackat.
Snart är det midsommar, då ska vi till Kungshamn och äta sil och potatis. Sommaren har börjat bra och blir bara bättre och bättre, SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att äta sil kan bli lite väl mycket stålsmak :P men även sill faller mig inte i smaken :P

2007-06-16 @ 18:32:41
URL: http://Emmagustafsson.webblogg.se
Postat av: märie

haha ja jag tycker varken vi kör på stålsil eller fisksill utan kötbullar :D vad kul vi ska ha!!wiiie

2007-06-17 @ 20:14:01
URL: http://mariesofia.blogg.se
Postat av: Niklaselida

God bless you

2009-04-07 @ 11:43:58
URL: http://niklaselida.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0