Det var lågt

Ibland kan det vara skönt att blunda, luta sig tillbaka och bara varva
 ner. Men ibland kan det också vara förbannat underbart att skrika,
slå och flippa ut totalt. Slänga böcker i väggen och kasta glas i
backen. Naturligtvis måste ju mellanläget vara bäst. Men på
vilken nivå ligger det? Om det är någon som har svaret på min trista fråga
kan ni ju alltid trösta er med att ni vet mer än mig.
Grattis!
Till sist vill jag ge dagens ris till han
som spillde ut min Cola på Donken igår. Partybromsare!

 


Kommentarer
Postat av: Elin KUNG Johansson

Din blogg har äntligen fått en mening. Mer grodor åt folket ;)

2007-03-05 @ 21:43:23
Postat av: KUNGEN som härskar över kungen Johansson

Håller med elin ;)

2007-03-06 @ 17:21:37
URL: http://mariesofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0