Mördaren shoppar på Lager 157

Ojojoj, vilken dag. Fullspäckad från morgon till kväll. Mor och Far är i Sveriges huvudstad och kollar på show, Lena och Orup. De begav sig hemifrån klockan sex i morses. Givitivs lovade jag att hämta hem bilen som transporterade de två morgontrötta typerna till bussen. Bilen stod ungefär 5km ifrån vårt hus. Jag, Elin, Fia och Sanna planerade att dra till Lager 157 idag, klockan 11 prick! Enligt mina beräkningar ställde jag då  min väckarklocka på 08:45 för att hinna hämta bilen, äta frukost och duscha innan 11. Med en suck somnade jag och drömmde om min långa sovmorgon som inte skulle bli av.  Men vad händer? Vaknar 07:56 av solens strålar och är helt klarvaken. Så varför inte ta tillfället till akt och knyta på mig joggingskorna och löpa ner till bilen? Sagt är gjort, halv nio är jag hemma, en kvart innan jag skulle gått upp! Otroligt!
  Klockan 12:00 är vi på Lager 157, såg fram emot att uppdatera min otroligt ekande garderob, men vad händer ? Hittar ett linne.... Köpte även ett par jeans som jag lämnde tilbaka 30min senare.  Insåg till min förskräckelse att en hög midja ej smickrar opropitionerliga kropp.
 Kom hem 18:15, snodde ihop mina grejor och drog till Marie. Där käkade vi mat och godis och kollade på Melodifestivalen. Jag, Emma, Jessica, Sara, Lollo, Marie, Emelie och Malin, var av tre stycken drog till Harrys, Sara den fulla, Malin med hunden och Marie den otåliga. Anderas Johnson skulle vunnit, visst the Arks låt var bra, men Anderas var bättre, och framför alllt, snyggare!
  Intog mitt hem 00:50, efter en mörk resa ensam i regnet. 
Jag vill avsluta detta långa inlägg med en tragisk sak, jag körde över en oskyldig stackars ekorre i fredags. Den bara sprang rakt ut, hade inte en chans att bromsa. Den kanske ville ta sitt liv. Dö i frid.  

image111

Kommentarer
Postat av: Felice

Även om de där jeansen inte kändes bra på så tyckte jag de satt som en smäck :) Och när vi kommer til Andreas Johnsson så kom jag och pappa fram till att hans låt var plagiat. Erkänn att den låter lite bekant? Så det var tur att Ark vann så att inte Sverige blivit diskat ;) R.I.P Ekorren

2007-03-11 @ 14:16:59
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag tycker mig känna igen the Arks låt också?

2007-03-11 @ 14:46:33
Postat av: Felice

Kan det vara möjligt? Iofs, låter väl alla schalgerlåtar likadana förutom Lordis monsterdänga ;)

2007-03-11 @ 16:19:36
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: jessica

the ark var bäst, måns var snyggast, stackars ekorren!

2007-03-11 @ 16:31:02
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: Djurens rätt i samhället

MÖRDARE! FARTDÅRE! DJURHATARE!

2007-03-11 @ 17:28:19
Postat av: sara

fräsch ekorre carro, du får börja fotografera dina offer så kan du göra ett kollage till slut, ps jag var inte "den fulla"

2007-03-11 @ 22:15:26
URL: http://sarabergquist.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Du är en ond människa! Kolla på den stackars oskyldiga ekorren, som inte ens fick springa omkring i skogen där den bodde utan att Carro "mördarmaskinen" Wallin kommer och MÖRDAR den!

2007-03-12 @ 00:30:23
URL: http://sarahcharlotte.blogg.se
Postat av: Carros vän

Vadå om hon hade vejt för den kanske vi hade förlorat våran carro istället! han dog för henne :)

2007-03-12 @ 11:33:16
URL: http://mariesofia.blogg.se
Postat av: Carro

Tack Marie! Jag vill än en gång poängtera att det inte var mitt fel =( han ville dö..

2007-03-12 @ 18:46:28
Postat av: Anonym

haha en självmordsekorre, han satt nog och väntade på att en osäker bilförare skulle glida förbi, sen såg han sin chans och bang! så såg han ljuset på andra sidan. Han är i ekorrhimlen nu, bland alla andra ekorrmartyrer som dött för en större sak...

2007-03-13 @ 01:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0