Vårsolen lockar till skottlossning

Dåligt med bloggandet på ett tag. Men med solens strålar kom det också en massa jävla måsten. Ursäkta ordvalet. Jag menar naturligtvis, med det underbara vädret kom det en massa förtjusande uppgifter från alla trevliga lärare på den underbara skolan Marks Gymnasium. Veckan avslutades idag (vi har studidag i morgon, inget skolk alltså) med ett motiverande hinduism-prov. Mattias varnade oss några timmar innan att provet var föör lätt, lägg märke till föör lätt. Vi tog tacksamt emot hans nyhet i solen där vi satt och råstudade. Men vad händer? När vi sitter i det svettiga klassrummet, får det vita pappret framför oss med en massa ofyllda uppgifter. Black out! En massa detaljfrågor om Gandhi, vem har pluggat på honom!? Jag suckade högt och klottrade ner några svar, sen åkte jag till Skene på body pump.
  Även de dumma tjuvarna har vaknat till liv med vårvädret. Överlidas sparbank blev idag rånad. Hade tydligen ägt rum en massa skottlossning. De är ju tur att man bor i "Överlidas djupaste skogar" så man slipper bli nedskjuten.
  Förra gången, för ett par månader fick  S.E.B oväntat besök iform av en svartklädd man, honom har man inte sett röken av sen dess. Mysko. 
    Nu ska jag dra mig tillbaka och läsa nya numret av Damernas värld. Jag vet, det låter som en tidning min lilla mamma skulle kunna prenumerera på, men Felice Andersson har starkt rekomenderat denna blaska. Vi får väl se om den håller måttet.
  Har också, denna vecka, hunnit med att köpa balskor till min nougatbruna klänning. Med min finurlighet hade jag tänkt länka till en bild. Men på företagets hemsida finns skon ej med. Märkligt. Så ni får leva i ovisshet.
  

 

Kommentarer
Postat av: Lulu

Jag tänkte väl att du hade skrivit en blogg, så jävla tråkigt som du hade igår :). Den var intressant. vet du vad caroline? jag har fått mvg nu på mina fyra senaste inlämningar/prov :P. Känner faktiskt att skolan går framåt och inte bara bakåt såsom vi tror. DU är SÖT!

2007-03-30 @ 10:47:22
URL: http://loliisa.blogg.se
Postat av: jessica

jessica har inte fått mvg någon gång i livet, och tycker att religionsprovet sög. och överlidabanken är i en klass för sig :P men hur är det med färgerna carro, är din klänning verkligen nougatbrun...?

2007-03-31 @ 11:53:03
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: Caroline

Min klännig är nougat brun enligt affären och min ömma sömerska, jag litar till fullo på dom! Men jag vet, ni tycker jag e färgblind, men min bikini e faktiskt lite lila;) Och LOllo, just nu är jag INTE söt!

2007-03-31 @ 12:52:53
URL: http://www.enfetblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0