Hamburgare i mindre schyssta bröd.

      "Jag ångrar bröstoperationen varje dag"

Det är snyggt med bröst. Men så finns det ju extrema undantag. Känns som om jag har funnit ett praktexemplar på aftonbladet.se.
  Jag och Jessica Kling var överens om att hennes beteende sved i ögonen, men att hennes kropp var grym! Synd att hon pajade allt med två jättelika bomber mitt på hennes 50 kilos kropp.
  - Ni är bara avundsjuka!
Möjligvis på scarfen....

Nu har jag ätit mat igen. Denna gången blev det Scans Hamburgare emellan två sportbröd. Även ost, tomat, hemmagjord dressing och rödlök prydde måltiden.
 - Är du mätt?
 - Nä, skulle kunna äta hundra stycken till!

Kommentarer
Postat av: jessicakling

haha hon ser ut som en fet kärring, och hon som var så fräsch under big brothers glansdagar. gräset var visst inte grönare på andra sidan!

2007-05-07 @ 21:43:56
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: Jessica Alba

Very nice site!

2009-12-18 @ 12:21:25
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0