Radion spelar aldrig vår sång

Du är borta över helgen för du

sa lite tid från varandra är vad vi behöver nu

Jag har rotat fram gamla bilder i jakt på ett minne från en förlorad tid och

längst ner i en kartong ligger vi på en strand på vår första semester

Du skrattar och kysser min hals

och jag minns varför jag föll för dig varför jag alltid föll för dig

Radion spelar aldrig våran sång och det känns som tusen år sen dina

Ögon såg på mig som dom gjorde en gång och jag saknar våran sång

Och jag vet att vi inte är dom första, att tusen, tusen andra före oss har känt det vi känt och gjort det vi gjort men det känns ändå som vi är dom första och dom vackraste nånsin och jag skiter egentligen i allt annat men så här kan vi inte säga farväl älskling
 

Jag älskar allt som vi gjort och jag säger bara gott om dig till mina vänner

Men kan du inte se att vi har tappat det som vi var berömda för

Lasse Lindh är min gud..!


Kommentarer
Postat av: sara

mkt bra text carro!

2007-05-13 @ 17:02:47
Postat av: jessica

men carro, ännu en gemensam favorit! :) "du kommer aldrig mer vara ensam" är megabra.

2007-05-13 @ 20:02:28
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: marie din idol

det avr en fin text :) send me låten!

2007-05-13 @ 23:23:09
URL: http://mariesofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0