Fiskarna flyger!

image226Lägenheten ligger mitt på torget, väldigt centralt. Allt detta har jag vetat ett bra tag. Idag, för första gången fick jag en bild på mitt kommande hem. (!!!!) Jag är mållös. Det är absolut för bra för att vara sant. Jag sitter som på nålar och inser att JAG HAR INTE SÅN TUR! Bara väntar på att min mobil ska börja ringa och göra mig bostadslös! Jag har Robin, min nuvarande GUD i den nyskapande religionen att tacka. Har lovat att tända rökelse mellan hans tår när alla är på plats. Men lyxen stannar inte där, onej. Idag när vår lilla familj diskuterade vad som skulle ätas till kvällsmat sa jag lite ironisk, pizza kanske? Mamma och pappa i kör: Jag är på! Alltså, inte nog med 30%-ig ost, nu äter vi pzza en söndagskväll också. Vad händer härnäst? Himmlen färgas gul och fiskarna börjar flyga..??

Kommentarer
Postat av: jessicapersika

fan carro, skymtar man inte backen precis där bakom? värm upp åre åt oss i en månad nu, det kan ju hända att vi hälsar på i din lägenhet nån dag :P

2007-11-04 @ 21:59:42
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: The- BYZ- lover

Jag kommer!

2007-11-05 @ 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0