Gammalt bröd, tonys död?


Idag har jag suttit och tagit mig igenom alla mina missade avsnitt av 2:a avenyn. Finns på svt.se om du är en lika upptagen kvinna som jag..  Dog Tony? Han var ju den coola dilfen som styrde upp programet. stay with me Tonyboy! Gymmet gav mig ett riktigt bra pris på träningskortet som jag med nödvändigehet måste införskaffa (Göteborgsvarvet 2008?) Firades med ett Spinning och Body Balance - pass. Var även på ICA och budgetshoppade. Vem köper ett fyra dagars gammalt bröd? I helgen blir de burgarförsäljning på rödkullen och utgång på C.C. Jag trivs! Måndag hemresa ensam, med mp3, daim och en tjock nyinköpt tidning. Funderar även på ljusa slingor i mitt allt för mörka hår som INTE gynnar min bleka nos ett, endaste, DUGG!

Kommentarer
Postat av: Emgström

Tony.....he had it coming.

2007-11-23 @ 09:17:16
URL: http://scoop.webblogg.se
Postat av: Axie Paxie

Haha, visste inte att du kolla andra avenyn, har tillochmed för mig att du fatta inte att jag kunde kolla på det?? ;) Men men, det är ju en utav sveriges sämsta serier genom tiderna, ändå sitter jag och kollar varje avsnitt :S...Det värsta är ändå att SVT har tänkt att sända runt 105 avsnitt....om året...

2007-11-27 @ 08:04:36
Postat av: Opinionkim

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2007-12-23 @ 19:52:55
URL: http://opinionkim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0