Kör hårt.....

Klockan 12:00 var jag redo för ett lunchspinningpass på Tott. När jag kravlat mig upp för den lååånga backen och tagit mig in genom dörren, fram till receptionen säger killen bakom disken med en taturering på armen: Jag ser att endast ditt namn är uppskrivet på listan. Är det ok om vi ställer in passet och du kör lite träning på egen hand? Jag tyckte det lät som en god idé, då jag såg bilden av mig själv ramla av cykeln efter tre låtar med ledarens blick RIKTAD MOT ENDAST MIG. Precis då kliver spinninginstruktören ut genom dörren och säger med en röst full av energi: HEJ HUR MÅR DU IDAG SER ATT DET BARA BLIR DU OCK JAG IDAG, MEN VI KÖR ÄNDÅ VA?
Vad skulle jag säga?
45 minuter senare sitter jag i ett dyblött linne och trampar loss i en pool.  

Kommentarer
Postat av: sara

snart blir vi två på passen carro! jag ska försöka åka upp med er den 3:e!

2007-11-19 @ 23:01:38
Postat av: Emgström

du är svettig

2007-11-20 @ 15:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0