Tråkigt, men DONE!

Hej!
Ni förstår inte hur stor abstinensen har varit efter att få sitta och dega framför datorn i pyamasbyxor!! ÄNTLIGEN har vi, nä Sara får allära, fått igång internet. Berättar ej vad som egenltligen var orsaken till de ej fungerade systemet...! Intrycken är tusentals! Har fått jobb på en backrestaurang, Rautjoxa (betyder Lavskrika, en fågel för alla mindre vetande).Har invigt GI-metoden, men avslutat den.. en vecka höll vi ut. Sara kastade in handduken efter en tuff dag på jobbet, jag insisterade ej, men efter ett dödens spinningpass på Tott (sommarbrisens arbetsplats) kom jag instormande i lägenheten och kände doften av bakad potatis,.. där va de kört!
Fram tills den 20 december jobbar jag fram och tillbaka på diverse jobb. Badvärd på Holiday, städare på Gästhuset och ev inhoppare på Rautjoxa innan högsäsongen tar fart. Ett faktabaserat inlägg? JA!
I lördags hade vi inflyttningsfest, mycket trevligt. Kvällen avslutades på C.C. Även det mycket trevligt. Somnade halv sex.. Har hela helgen stått och sålt hamburgare på Rautjoxa (kallas även för Rajtan, som jag i fortsättningen  kommer att skriva och uttala, blir så mycket lättare ..) Insett att du finns otroligt många snygga uppsättningar av skiddressar här uppe och förstår att shopping av termobrallor och snygg mössa snart är nödvändig. Jag är medveten om att detta inlägg inte är världens roligaste, hoppas bilderna nedan lyfter upp det hela.
Sista men ABSOLUT inte minst: Saknar er! Mina bästaste kompisar! Även min mor, far, lillebror, hund och katt! Blir en hemgång runt den 29 november, ska på begravning. Pappas faster har gått bort, sorligt.
Rörigt, inforikt och tråkigt inlägg.
Marie ditt hår ser skitsnyggt ut!


                       

Suttit i 30min för att lägga bildernai en någorlunda ordning, Nu ger jag upp!


image236
image237
image240



Kommentarer
Postat av: Axie Paxie

Oj vad fin lägenheten verkar vara! :) Mitt falköga noterade även att ni anväder bra tvål på badrummet...Jag kör samma sort här med :P..
Sen är man ju nyfiken, vilken av alla kvinnliga varelser på kortet, är Sara? Är det inte dags att du presenterar din nyfunne vän för oss trogna blogg-läsare?? ;P

2007-11-13 @ 22:44:26
Postat av: Carro

Sara är tjejen klädd mitt träningslinne, de randiga vill säga

2007-11-13 @ 23:13:53
Postat av: Anonym

Skitsnygg i håret ju! :)

2007-11-14 @ 12:07:48
Postat av: marie

Muff! Vi blir avis! det sägs att vårt boende är som en skokartong mitt ute i ingenstans :P höhö. Snart kommer vi!

2007-11-14 @ 13:32:05
URL: http://mariesofia.blogg.se
Postat av: Marcus

asså.. wtf? ska du flytta till åre.. elle va? va händer ????

2007-11-14 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0