Utebliven posering

Ingen testosteronfylld varelse på vår platta planet har rätten att uttrycka sig följande: Ni tjejer är så svåra att förstå sig på. Jag har den senaste tiden i mitt liv fått så otroligt många bevis på motsattsen: NI KILLAR ÄR SÅ SVÅRA ATT FÖRSTÅ SIG PÅ! (Kanske fel att kalla de motsatts?) Ibland tar mig en funderare hurvida de är jag som är cp? Men, njae... Vi tjejer är extremt lätta att ha och göra med. Blonda egotrippade figurer som vill äta, ha kvar och ångra tårtan, på samma gång. Ni killar bakar aldrig någon tårta, ni blir inbjudna. Ni äter och äter utan ångest och när ni vill köper ni en ny. Någon som hänger med? 
Slut på deeptalk. Tjugo över sju går mitt tåg mot södern. Mina dreggelreflexer har redan gått igång efter den så ljuvliga daimen i restaurangvagnen. Imorgon, frukost på Tant Grön och sedan spinning i Holsljungahallen, like before. På lördag väntas en låååååååång förfest hos Emelie med ALLA! ...innan Lounge..hosthost.
Idag, när jag kvart i tolv, osminkad, lökig och allmänt trött entrade mitt gym fick jag den glada nyheten om att vi, tre tjejer ,i den lilla spinninglokalen ska bli fotade till totts hemsida, PÅ SPINNINGCYKLARNA, 20 MIN IN I PASSET FÖR NATURLIGT SVETT PÅ KINDER OCH AXLAR. Jag tog en snabbtitt på mitt bleka fejs och svalde hårt, varför använde jag inte solpuder i morses? Dock försvann förskräckelsen fort när två tjejer anmälde sig frivilliga till poseringen. Jag slapp!

image241

En person som gör sig jäkligt bra på bild och som dessutom är hyfsat enkel att förstå sig på. Nej inte han med slipsen!


Kommentarer
Postat av: Axie Paxie

Kan vi inte bara komma överens om att tjejer och killar är komplicerade båda två...?

2007-11-27 @ 08:06:00
Postat av: OLollo

Är inte det där dammis?

2007-11-27 @ 12:44:55
Postat av: Carro

JO=P

2007-11-27 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0