My name is Redhead

Idag har Mamma och Pappa köpt 30% fet ost!! Kors i taket, halleluja! Vi brukar annars överleva på skosula, med max 5 ynka fettprocent i. Pappa hade tydligen läst i tidningen Land att man blir smalare av att äta feta mejeriprodukter, känns som han blivit lurad... Men jag och Johan blev glada och frossade i ost.
Jag har färgat håret.. vissa säker att det är brunt, andra märker absolut ingeting, jag är säker på min sak: DET ÄR RÖTT. Om någon av er har den goda smaken att följa One Tree Hill, vet ni säkert vem bitchen Rachel är. Ungefär den tonen lyckades mina hårslinogor dra tills sig. I vissa ljus är det faktiskt rikitgt snyggt, i vissa ljus ser jag ut som "Hej jag heter Rödluvan, kom och ta mig". Får införskaffa mig en stor mössa och stoppa upp lockarna i när solen lyser på i Åre. För solen är INTE vänlig mot färgen i några avseenden.
Jag inser att inlägget är långt, kändislöst och ganska trist. Men just nu är min motivation gällande enfetblogg.blogg.se ganska låg.

JENNY ANDIN FICK KÖRKORT IDAG! FANFARER FANFARER!

(Oj, där fick jag visst med en kändis)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Rachel är ju grymt snygg i håret =) Ha en fin kväll!

2007-10-25 @ 20:51:15
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bara att ringa när du vill ha skjuts=)

2007-10-25 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0