Sysslolös med köttsår

Egentligen borde jag sitta här och vara tjurig, förbannad och hämndlysten. Sovmorgon, du blir väckt av din broder på de mest brutala sätt man kan tänka sig: HÖGSÅNG AV BYZ ! Högsång av en låt som endast passar in på ett dansgolv, halv två en lördagsnatt, då sjungen av just Byz. Den låten, framförd av en omogen och hes tonårsröst tio över åtta en underbar sovmorgon är, konstigt nog, inte alls lika partyhöjande. Men inte ens den mardrömmsstarten på dagen kan få mig, Caroline Wallin på dåligt humör!
Den senaste tiden har jag känt mig som en exotisk äventyrare som gjort en massa nya saker (ÖH!?)
 - Skrivit på kontraktet till lägenheten i Åre tillsammans med Sara, en utav mina nya sambos. En supertrevlig tjej från Dalsjöfors som har ett minst sagt spännande förflutet; Fårslaktare på Island
- Ätit Sushi. Positivt överraskad.
- Kollat på Ishockey, Frölunda - Södertälje, på VIP-läktaren, yeah.
- Spelat biljard, en sport som jag visade en otrolig talang för.....
- Försökt behandla två plitor (ja, man kan säga så) i ansiktet med Alsollösning, vilket resulterade i två stycken, extremt stora, utorkande sår mitt i nyllet. Kan liknas vid svinkoppor, ej att rekomendera!
- Blev ängslig för mitt nya hudproblem och köpte Clinique´s hudvårdsserie. För tillfället är inte skillnaden enorm..
- Inhandlat en fleecejacka, marinblå för övrigt, tänkt att ha under jackan i just ÅRE.
- Blivit sysslolös då Wästgötas julkatalog ej fått fart.

Jag vill även ägna en tanke till min kompis Marie, som fått sin bil bestulen när den stod parkerad utanför hennes hus. I bilen låg husnycklar..  Så jag uppmanar alla inom Mark, även utanför, att hålla korkgluggarna öppna och se om ni eventuellt skulle råka få syn på en röd bil. Märke? Ähum, röd?
Jag uppmanar även de förbannat elaka och egoistiska stöldtjuvarna att lämna tillbaka bilen, MED nyklarna i. Dessutom, som plåster på såren, även fylld med Aladinaskar av högsta kvalité, BETALDA, EJ SNODDA, TACK!

Kommentarer
Postat av: marie

va söt du e :) men vet du vad!? Polisen har hittat den! Min bil är tillbaka! OCH nyckeln. Dock hade vi redan hunnit byta lås men mitt liv ahr fått en mening igen...

2007-10-09 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0