Utrota Cpnallarna!

Denna dagen har ej varit av det varierande slaget. Jag har stått, från klockan 09:30 - 16:00 och packat DESSA  i små plastpåsar. Leverantören hade visst missat den lilla detaljen på ca 3000st nallebjörnar, vem fick jobbet?
De första 500 var ändå helt ok. Med P3 i bakgrunden och tankarna på annat håll gick tiden hyfsat fort. Dock hade inte alla nallar riktiga alla hemma, så utsortering av diverse missfoster med snea nosar, bortnopprade ögon och uppsprättade magar tog också kraft av min dyrbara tid. Tillslut var högen med monsternallar så stor och skräckinjagande att min kropp började bilda nallefobisymtom. Där låg dom, stirrande, i en massgrav och bara glodde. Helt slaktade och döda. CPNALLAR!
   Imorgon ska jag, innan jag fortsätter med att plasta in FRISKA  nallar och dess pläd, tända elda på massgraven av missfoster och njuta! Här är min hämnd cpnallar! DÖDADÖDADÖDA!

image218
En utav hundra missfoster, AH!

Kommentarer
Postat av: AxiePaxie

Rädda nallarna!! Istället för att bränna dom så skicka ner ett par hit ;) De trivs säkert med staffan här :P

2007-10-03 @ 00:21:53
Postat av: Carro

Staffan är inte cp, så tror du verkligen han skulle palla pressen? Ja menar, det är ett stort ansvar han tar på sig. Dessutom är risk för mardrömsskrik mitt i natten stor, orkar du verkligen med det i den hektiska vardag?

2007-10-03 @ 06:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0