VEM!?

Igår kväll, när jag, efter en stressad och arbetsfylld dag äntligen lyckats slappna av och somna in ringer min mobil. Irritationen steg och jag undrade vem fan det är som ringer nu!! Jag bestämde mig direkt för att INTE svara. Herregud, ge mig frid! Jag behöver min sömn! Men personen i fråga gav sig inte, den ringde, om och om igen. Tillslut rann droppen över och jag kastade mig över mobiljäveln. Vem det var? LARMET, klockan var 05:45. Jag som trodde jag hade hela natten framför mig..
Utsövd? NOT!

Kommentarer
Postat av: engström

Samma sak hände mig en gång, helt tokigt!
Vem var det som ringde så ihärdigt låg man och funderade, och så var det ju larmet hahhah, dråpligt.
Men en rolig anekdot att berätta på firmafesterna.

2007-11-02 @ 07:24:04
URL: http://scoop.webblogg.se
Postat av: Syedfrida

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 17:31:07
URL: http://syedfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0