JAG HATAR FACEBOOK


Ordet "hatar" är väldigt starkt och ska absolut inte missbrukas. Det finns redan alldeles för mycket hat i världen! Så jag brukar undvika utalandet och användandet så gott det går. Visst slinker det ut ibland, oftast med ånger sekunden efter, men vissa stunder helt förtjänat. Men nu, idag, då var måttet rågat, sista droppen droppad! Öppnade min inkorg i hopp om kalleles för intervjuv i Åre, ÅH 22 NYA MEJL! men fick till min stora förskräckelse se att 4st var klassiska reklamutskick, och 13 stycken var från sidan, jo, sidan som jag HATAR: FACEBOOK! "gör movie quiz" "blablala har utmanat dig" "du har fått mejl från Abdulla Kawazi".. "Saras varulv har skadat dig", NU FICK JAG ETT TILL. Jag orkar inte mer. MIn hjärna förintas av massutskicken, ansiktsboken skräpar ner min inkorg och saboterar mitt liv, JAG HATAR FACEBOOK! HATAR HATAR HATAR!

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är tur att jag döda min varulv, nu står jag bakom dig i hopp om att sidan läggs ner!

2007-09-17 @ 21:37:56
URL: http://sarabergquist.webblogg.se
Postat av: jessicapersikan

jag börjar tycka att det är lite spännande, i alla fall sen jag hittade inställningen där man väljer vad man ska få mail om!

2007-09-22 @ 01:23:48
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Jag valde bort att få NÅGRA mail från facebook, ändå ligger det runt tre nya varje gång man kollar mailen..sidan fattar trögt, men man slipper iaf 20 nya varje gång.

2007-09-23 @ 11:09:14
URL: http://sarahcharlotte.blogg.se
Postat av: AxiePaxie

Finns ju faktiskt nått som heter inställningar ;P..men håller med Facebook är överskattat och rörigt..ändå sitter man där.. :P

2007-09-23 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0