Mer späck i barnbacken!

Egentligen borde jag sitta framfördatorn med en stor klump i bröstet, med kliande hårbotten och svagt illamående. Egentligen borde jag inte spela partymusik; Timberland! Jag borde inte sitta och småflina för mig själv, jag borde absolut inte planera följande helg via msnkonversationer. Jag borde, som man egentligen gör, de flesta söndagar på hela året (jo det finns faktiskt suveräna undantag), HA ÅGREN! Men då ställer jag mig, brunett, mätt och spinningavklarad som jag är, frågan: Vad har jag att jämra mig över?
ABSOLUT INGETING :)
   Jag funderar starkt på att minimera mina kostnader inför åre genom att bygga upp ett klädlager av späck. Jag ska ta efter Sälarnas otroligt smarta hudlager och på så sätt slippa onödiga kostnader som jacka, termobrallor, bävernyolnoverall och basker. Dessutom kan jag då, med gott samvete och flottiga läppar trycka i mig chipspåse efter chipspåse utan ångestkänslor och kväljningar. Ju mer späck, dessto mer bikini i barnbacken
Fan, man skulle varit Säl. 



                                                                            
    Eller inte ?=S

  

Kommentarer
Postat av: sara

ser ut som de har drabbats av plötslig säldöd, gå inte över till andra sidan carro!

2007-09-24 @ 16:32:29
URL: http://sarabergquist.webblogg.se
Postat av: Carro

men jag vill ju ha späcket sara?

2007-09-24 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0