The most beautiful child in the world, Ebba


image198

Jag skulle vilja införa en tävling; Världens sötaste unge! Inte för att jag själv skulle haft en chans. Mig som skitunge ger en bild av fett, glasögon och temperamentsvägningar. Hade förmodligen hamnat som bubblare till serien: "I en annan del av Köping", om jag ansökt. Så, jag avhyser mig detta. Däremot skulle jag, med ett stolt och brett leende på läpparna vilja presentera min urgulliga kusin; Ebba. Ebba Engelbrektsson ( hennes föräldrar hade inte smaken att behålla de sexiga efternamnet  Wallin). Gulligare skitunge får man leta efter!

Kommentarer
Postat av: jessica

väldigt söt, det måste ju bero på släktbandet till dig! en kandidat är (inte jag, tyvärr) tom cruise och katie holmes unge. konstigt nog otroligt gullig!

2007-09-03 @ 12:57:38
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: Carro

Jag tvivlar starkt på att du inte var söt persikan! Jaså, har dom plastikopererat skitungen?

2007-09-03 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0