Vintersäsongen 07/08 i Åre - basker på!


Staff Hotell, vårt nya hem från och med 1 december. Jag, SuperSnällaSilverSara, Het-Emma och Jessica Alba ska göra våra drömmar verkliga och dra ifrån Lounge och Mark. Vi ska, med superhet skidutrustning och basker på sne entra Åre och göra backarna osäkra och framförallt snygga!! Årevistelsen gör att känslan av frihet sprider sig i kroppen tillsammans med ett X antal Riesen, mitt nya favoritgodis efter ferraribilar. Jo, jag är värd de smaskiga kaloribomberna! But back to Åre, eller ska jag uttrycka mig: "but backe to Åre" höhöhö. Under hela vinersäsongen ska vi jobba där uppe och bo Staff Hotell, ett boende för säsongsarbetare. (Vilket betyder: ETT HUS FULLT MED UNGDOMAR) oj, caps lock. Kommer väl kännas lite knepigt att inte fira jul under samma tak som mamma och pappa, vilket min kära moder gjorde uttryck för idag när hon snyftandes kramade om mig och sa med tårar längst kinderna:
 - Jag vill inte att du ska flytta. Kommer längta ihjäl mig.
Naturligtvis kunde inte min känslofyllda hjärna heller hålla vattendropparna, så vi stod och bölade tillsammans ett tag innan vi samlade ihop och kom fram till att det regnar väldigt mycket ute....
Jobbet är inte helt klart än, men som citatet lyder "Har man boende i Åre få rman jobb". Spänningen är oliiiidlig.

Kommentarer
Postat av: jessicaalba(n)

oo detta kan inte misslyckas, vi som har köpt nya fina raggsockar och allt! :)

2007-09-16 @ 18:50:53
URL: http://jessicapersika.webblogg.se
Postat av: supersnällasilversara

Nu jävlar! Vad otroligt kul vi ska ha det!!

2007-09-16 @ 21:32:08
URL: http://sarabergquist.webblogg.se
Postat av: Anonym

endast jag kvar :) tjohoo.. vad vi ska leva rovare och ha snobollskrig dagarna i anda..

2007-09-19 @ 20:29:39
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0