KLANT

image8 
Jag hade skrivit ett inlägg om hur j*vla klantig jag är. Att jag tappar bort mina ägodelar, krossar glas, stöter ut skålar fulla med nyvispad grädde, snubblar över mattkanter och missförstår skämt- Inlägget var ganska långt och hyfsat välskrivet. Vad händer? Jag kommer åt någon j*vla knapp, allt försvann. JISES!! Jag är och kommer förbli världens klantigaste och klumpigaste person. Inte roligt alls..
Senast borttappat?
 - Min lila Ipod
- Mina svarta favoritkofta
- Mina vita tummvantar
- Ena delen av mitt delade visakort



Well done..
Tur att man har en förstående sambo (se bild..) som lånar ut sin grönblänkande musikmaskin till mig.

(Pricken över i:et. Jag skrev in fel mejladress vid inloggningen till bloggen och uppdaterade min gamla blogg som jag ej rört vid på hundra år. Jises)

Kommentarer
Postat av: mamma

...och den ska vi laga herrgårdkyckling till...

2008-04-10 @ 07:21:49
Postat av: Felice

Haha, du är för skön ;)

2008-04-10 @ 20:25:35
URL: http://anderssonfelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0