Emma vs Mig

emma säger:

självklart underbart att sllippa jobbet för ett tag.. jag jobbade över en hel timme idag själv, trodde jag skulle dö alldeles ensam med moppen

(ar(•̪●)line säger:

stackare.. men man blir rik om man jobbar över

(ar(•̪●)line säger:

de e bra

emma säger:

ja, men man vill inte dö tillsammans med en mopp, speciell en smutsig blöt en

(ar(•̪●)line säger:

nä.. en skurtrasa känns glamigare

emma säger:

eller varför inte ett skurnylon- där pratar vi hollywood

(ar(•̪●)line säger:

YEAH.. nylon, värsta hipt ju

emma säger:

oh ye

(ar(•̪●)line säger:

men du mendu.. iförd, ENDAST gula skurhanskar

(ar(•̪●)line säger:

känn på den

emma säger:

hooly christ, ja fan den där går kanske inte att knäcka

emma säger:

nej, jag vet- endast gula skurhandskar och en pimpad rosa-ludd mopp!! ah- slå den

(ar(•̪●)line säger:

med glitterstjärnor i såpavattnet!!!
emma säger:

haha, värsta glamstädarna, men det måste vara ludd på handskarna också, speciellt rosa

En vanlig konversation en helt vanlig torsdagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0