Fina flickor dödar inte

Hon har lyckats. Hon har fått mig, trots ångest varje gång jag formar hennes blogg-adress i webbläsaren, att besöka hennes forum, henns blogg, henns otroligt korkade liv! Min mage värker varje gång jag läser hennes nypubliserade inlägg. Avundsjuk? På att hon får så himlans många kommentarer och har skaffat sig extremt mycket läsare., JA. Bara att jag, i mörkret, iklädd pyamas sitter och faktiskt BLOGGAR OM HENNE, PÅ MIN BLOGG, gör ju att hon lyckats lite till.. Men bara läs: http://kissies.se/2008/august/fina-flickor-dodar-inte.aspx 

Nu spyr jag..
Men hon lever ju verkligen på sin obefintliga hjärna. Som en ko ungefär

Kommentarer
Postat av: sara

ja carro nu är du en av dem, en som går med en ett dött djur på kroppen! min födelsedagspressent till dig skulle vart en sådan brosh men kändes lite dumt att ge dig den efter att ha läst allt detta:( kände dig tydligen inte så bra som jag trodde!

2008-08-05 @ 23:19:55
URL: http://sarabergquist.webblogg.se/
Postat av: jessica

jag instämmer, blev lite äcklad redan första gången bilden på skinnjackan kom upp... så jag vet inte, i fortsättningen lär jag nog hänga mer på kissies blogg än här!

2008-08-06 @ 03:20:19
Postat av: Carro

asså guuud

2008-08-06 @ 08:28:24
Postat av: Axie

2008-08-06 @ 18:03:46
Postat av: AxiePaxie

Kissies är kung! haha

2008-08-06 @ 18:04:34
Postat av: Carro

och du suger r*v

2008-08-06 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0