Jag och Gerd i en basker-fas

Känner mig ynklig angående den sega uppdateringen, det händer mycket saker och ting:
 - Storshopping på Gekås: toarullar, wc-rent, bullens pilsnerkorv, vattenkokare, slaskppropp och så mycket mycket mycket mer.
- Storbloggaren har skaffat sig ett liv www.situationlidbom.blogg.se
- Tvättning av diverse nedäcklade kläder gör att tvättstugan luktar vatten och tvättmaskinen stinker bränt.
- Dessutom infiner jag och Gerd (En av mina idoler på Wästgöta) oss i en basker-fas. Det vill säga; Förtillf'ället testar vi och bedömer alla Wästgötas mössor. Japp, jag har börjat jobba igen, tre dagar. Har hemma en vit och en randig. Gerd är mer inne på den randiga medans jag röstar omönstrat.
- Nu ska jag packa upp, packa ner, mixtra och greja. See you late my bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0