Livet är gött, Carro är stor


Kanske inte guds bästa kost. Vad sägs om 5st visserligen SMÅ men ack så söta finskorpor till 11-kaffet. Botade dock ångesten med 40min powerwalk inkl stavar. Lugn bara lugn, jag och min ömma moder klädde oss grönt med fiskarhatt på huvudet och vandrade mellan granarna i skogen, ingen lär ha sett oss, INGEN!
Imorgon gör jag min sista dag på wästgöta textilindustri AB. Jag står för fikat (Fika dags igen alltså, vad hände med karaktären) HALLONPAJ MED GRÄDDE, dessutom kommer kvällen bjuda på en försenad 20-årsfest, vin, mat och.. ja efterrätt.. Livet är gött, världen är stor.. större än mig, än så länge.

Kommentarer
Postat av: Christeradele

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-08-12 @ 07:24:40
URL: http://christeradele.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0