Nu jävlar

Sommargympa, premiär på Överlida Camping. Även en rivstart på mitt nya liv. Klyschigt.se. Men nu jävlar. För att sporra min dallriga kropp till max tänker jag föra tränings samt flöt-dagbok på min blogg. Inte ägna 10 lååånga rader på varje inlägg. Men 1 max 2. För att verkligen tvinga ut mig i rörelse! Flötdagboken går ut på följande sätt; varje gång jag tappat karaktär och satt i mig mer än max 2hg lösgodis ska detta blottas med en FET stil på enfetblogg.blogg.se.
Jag visar med ett Exempel, hur det skulle kunna se ut:
Idag har jag ätit tre bitar hallonpaj med tillhörande grädde, druckit 1L cola samt knaprat chips.
Förhoppningsvis kommer liknande meningar försvinna helt efter ett tag.
Exempel 2
Idag har jag powerwalkat två mil, gjort 300 sit ups och sprungit 5 Mara, HERE WE GO!

Kommentarer
Postat av: Runarkornelia

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-10-22 @ 10:48:27
URL: http://runarkornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0