Rosé vad är dee?


Vilken kväll...............................
Tror detta kan ha varit en utav dom bästa födelsedagskalasen ever! Trots vissa mothugg från nykterister följde vi, rosédrinkande individer natten vidare tills allt var schlutttt.. Avslutade den gemenasamma aftonen med smällt marängschwis (stavas?) och kallt kaffe, avslutade kvällen med familjen med kall kycklingfilé och thsatziki. Nu, efter några robert gustavsson-klipp från youtube, bla Heeej Maggan, heeeeeej Maggan, sitter jag här. I blommig kjol, stram tofs och tandborsten i munnen och flinar för fullt = Sovmorgon, sista dagen på jobbet, semester, umgås med robin, åka till gekås imorgon ovh sovmorgon. lovely. Kan inte garantera stavandet för detta inlägg, men skrattnivån bakom meningrna är höga! Nu ska jag strippa av mig kläderna i mitt ru, ta ut linserna, försöka l'sa någon sida ur min bok. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0