Lyck(ad)lig dag!



Då var systembolagsdebuten avklarad. Var riktigt nervös och spänd, Sådär som man är, första gången. Dock fungerade allt, både in och ut...
Fick den extremt fräscha skinnjackan jag tidigare bloggat om av min mor och far. Hade absolut ingen aning om att dessa små figurer, som knappt känner till internets funktioner, läser och faktiskt tar till sig fakta ifrån min blogg. Än är Guds under inte förbi. 
 Min broder gav mig en Lancome-mascara, vilket nästan förvånade mig mer, kan han sånt? Lägg där också till en Clarin´s-kajal. Min neccesär är fullbordad.
Min söta lämnade fram ett litet, fyrkantigt paket med guldsnöre, i den lilla asken låg ett silverhjärta med tillhörande kedja från Ann-Sophie Qvarnströms ateljé. Mycket fint
Tog även mina födelsedagspengar och klippte till mig, tunnade ut affron och kapade av de skorpspröda topparna. Lyckades även shoppa bort 200;- på en FilippaK-tröja. Det vart så ju billigt! 

Kommentarer
Postat av: morsan

...förstår att du är förvånad, nästan jag med.Du är bäst

2008-08-06 @ 07:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0