a new one

För att man ska kunna leva livet måste man också pröva på lite lite farliga saker. Denna veckan har jag utvecklat mig själv som människa och tagit steget längre som Caroline Wallin. Egentligen skulle jag icke avslöja något innan jag befann mig på hemmaplan för att se om mina päron märkte någon skillnad. Men otålig och tråkig som jag tänker jag avslöja detta, här och nu.
1 jag har blivt mycket mer blond än brunett
2 jag har, efter många års velande....tagit hål i öronen

Vad händer här näst?
Steget som ny person är taget, tänker tatuera mig, testa hash, göra absint i kaffet varje morgon till en vana samt möblera om i ansiktet...

Kommentarer
Postat av: mor

då vet jag vad jag ska ge dig i jul klapp haha!

2008-12-07 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0